Midsommar 2011

Idag är ingen vanlig dag inte. Det ärmidsommar. Det ska firas på öland tillsammans med min familj om min kompis Emmy.
Men innan det ska jag packa ner lite kläder eftersom vi är där i två dagar och två nätter. Jag ska till stallet och rida lillen, sen blir det väll tillbaka hem och bestäma vad jag ska ha på mig. Jag ville ha min fina klänning, men jag vet inte längre.. Det är grått på hela himelen..?

Vi får helt enkelt se hur det blir. 
Just idag är nog uppdateringen inte så jättebra, men jag tror inte heller att så många andra sitter vid datorn en dag som denna så det kanske inte spelar så stor roll? Nu ska jag bara klä på mig och åka till stallet så jag har en sak avklarat. Åker nog förbi hööks på vägen och köper ett par benskydd också.. har fått låna Saras hela tiden än så länge, börjar få lite skuldkänslor ^^ haha.

See you later, alligator :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0