Ministrant

Jag hade helt kopplat bort att jag skulle vara ministrant idag så hade tänkt sova länge och sticka till stallet sen. Men det kunde jag inte. Utan jag fick sätta klockan på 9 och vara ministrant i en timme för att sedan åka till stallet. Segt.
Jag hatar kyrkan så ja ;)
Men detta är min sista gång som jag är ministrant, sen har jag den sjukt sega läsningen kvar. Sen ä jag FRI!

Men ska inte sitta och skirva om det tråkigaste i världen. Ska snacka om det roligaste ;)
HÄSTAR! För det är ju därför ni läser min blogg, right? ;)
Ska ju rida Chancy för första gången idag, jag är jättenyfiken på henne. Vilket ni sökert redan vet för jag har skrivit det ett antal gånger. Sadeln låg ju inte perfekt, men med en eller två paddar tror jag det blir riktigt bra;) Och en kortare sadelgjord :) Tränset borde passa, annars får vi ju lösa det på annat vis.

Men ska skynda på tiden lite. Ska fixa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0