Nu har vi sommarlov!!

Känns underbart att äntligen få göra vad fan man vill om dagarna.
Inte behöva bry sig om något ;)
Dock tycker jag att det är lustigt att vi har 8 och en havl veckas lov när vi hade 10 veckor förra året..
Nu sitter jag här vid datorn och vet inte vad jag ska göra, för om en och en halvtimme ska vi iväg och äta så jag hinner inte göra så mycket heller. Dock är det tråkigt att sitta här sålänge.

Men jag får väll hitta på något skoj, eller?
Jag borde leta reda på mina halvtrasiga transportskydd och mitt svanskydd.
Jag behöver verkligen ett par transportskydd. Då vill jag ha höga också. Men just nu brukar jag inte åka ut så mycket och tävla m.m så har inte blivit av att jag köpot nya eller nått.

Får se vad jag kan göra nu, vi ses senare! :)
Jag vill åka till stallet nu x)st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0