Såhär kommer det att bli

På lördag, alltså i övermorgon så åker Dusty hem igen. Där han var innan. Det känns som att det kommer bli bra, då jag vet att han trivs hos dom och dom är jätteduktiga med honom. Och det är sjukt snällt att dom kan ta tillbaka honom så snabbt. Dock har dom egentligen inte plats för honom. Så jag kommer att få låna en annan ponny av dom under en period. Denna ponnyn kommer jag rida precis som om den vore min egen. Jag har aldrig sett den på riktigt, bara på bild och film så jag kan ju inte säga hur den är.
Men det är ett d-ponny sto på ca 144 cm och viktbärande. Inte jättestor, men inte som en tanig sportponny heller om ni förstår. Hon är född 1999 och har gått LB hoppning.
Det känns som att det kommer bli bra! Så på lördag åker jag iväg med Dusty och kommer hem med den andra ponnyn. 
Och jag är faktiskt riktigt sugen på att börja rida henne. Eftersom att jag kommer kunna ha henne som min egen och hon är en supersnäll häst som man kan göra vad man vill på. Alltså ingen som har nerverna på utsidan.
Jag kommer att skriva om henne, lägga upp bilder på henne och även filmer. Om jag hinner kommer jag att både träna och tävla på henne, och vi kommer ha barbackaturer i skogen och vi ska ha roligt. Jag kommer dock inte skriva allt in i minsta detalj då hon inte är min egen, men jag tror inte det kommer märkas. 

Så det är alltså så det ligger till :)
Frågor? Släng en kommentar så får jag se om jag kan svara! :)
Bild från dom som äger henne :) Visst är hon sötig? det ska bli riktigt spännande.
För er som är stallet så kan jag säga att jag får flytta in i stallet också. Så hon kommer få en stoor hästbox ;) LYX

Kommentarer
Postat av: Alma

Låter som om det kommer bli jättebra! Säg bara till om du behöver någon som fotar och så :)

2011-06-16 @ 16:07:29
URL: http://reasonsforus.blogg.se/
Postat av: Alma

sv. Tack, vill verkligen fota mer än vad jag gör så det skulle bara vara roligt :D

2011-06-16 @ 19:14:33
URL: http://reasonsforus.blogg.se/
Postat av: Sara Carlsson

hihi vad söt den nya var :D

Kommer säkert att bli kalasbra

2011-06-16 @ 21:13:46
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0