School

Sista dagen i skolan idag då.
Vi har talang idag. Vilket innebär att hela förmiddagen ska klasserna fundera ut olika bidrag och hela eftermiddagen utför man bidragen. Sen delas det ut pris till bästa bidrag och bästa klass. 
Alltså är detta sista dagen i skolan, för imorgon är vi inte i skolan på avslutningen.

En dag kvar i skolan
Två dagar till sommarlov
Tre dagar till en lördag, vad händer då? Läs bloggen i eftermiddag! :( & :)

Men ja, jag ska cykla nu. 
Vi ses efter skolan, och min klass kommer säkert vinna så då är jag glad, troligtvis :D
PUSS
ful gammal bild

Kommentarer
Postat av: josse

Det är jag ja, bara maila till mig om allting så tar jag bort infon om dusty på hemsidan så fort datorn tillåter mig att logga in där :)

2011-06-16 @ 12:47:56
URL: http://josephinesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0