Sista veckan,

Nu har jag bara 4 eller 5 dagar kvar i kyrkan. Om vi hinner med allt så slipper vi den sista dagen och då blir det bara 4. Känns trots allt inte allt för jobbigt. 4 dagar är ju ingenting, och jag har ändå inte så mycket att hitta på, får varke sova över med någon eller vara ute sent så det skadar ju inte.
På lördag konfirmeras jag och på söndag är den sista obligatoriska gudstjänsten. Sen börjar mitt sommarlov.
Härligt.
Allt som hänt under sommarlovet just nu drar vi ett sträck över, sakar man gör som man inte borde.
Hur mycket jag än vill kunna vara "fri" så kommer det vara lite som ett fängelse.

Men en annan rolig sak.. Tävling inbokad!
Skriver mer om det när allt är klart! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0