SOMMARLOV

Snart drar jag mig till stadsparken för att ha skolavslutning. Jag ska ha t-shirt och kjol och kommer nog frysa ihjäl ute i regnet. Kul att det var superfint väder igår och idag är det allt annat än fint.
Men är det sommarlov ska man inte deppa, eller?

Efter skolavslutningen ska jag käka mat med min mormor och morfar och familjen på stensö. Det är en tradition kan man säga. Fasst idag får vi nog sitta inne då det som sagt regnar ute.
Och efter det ska jag till stallet. Och hel del saker står på listan idag.

Tvätta ben,svans,bläs & man.
Packa det som ska med.
hämta och fixa transporten.
Rykta och gå promenad.
Fixa lite med den nya boxen.
Förbereda allt med den nya pollen.

Jag har säkert glömt något. Men det är hel del jag måste fixa.
Såhär ser jag ut, har en vit kjol till det ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hade skolavslutning 8:e :D

2011-06-17 @ 09:17:49
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Wilma Kullström

sv; hihi, tack :D

2011-06-17 @ 09:50:03
URL: http://wilmakullstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0