Till stallet nu!

Nu ska jag åka till stallet. Har klätt upp mig med mina smutsiga JW brallor. Får se vad jag tar för schabrak för att passa. ;) haha.
Tror det blir det svarta JW faktiskt, med det lär vi se. 
Jag ska fota alla mina schabrak med som lovat och Anna kanske knäpper några bilder när jag rider. Har även fått en utmaning att filma när jag rider henne. Så mamma får väll filma.

Jag har INGA planer alls för idag. Ska ta det lite lugnt, känna på hur hon är och lägga upp passet efter hur hon känns.

Stannar där ett tag så ses inte förens ikväll. Då blir det bilder och filmer :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Söt ponny, lycka till med henne den tiden du ska ha henne :D

2011-06-19 @ 13:02:38
URL: http://absolutariel.blogg.se/
Postat av: madde

vad är det för ras på henne?

2011-06-19 @ 15:42:08
URL: http://madeleinerandevall.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

heej ! :)

Har du haft en ponny som heter Gold Dust ?? :)

2011-06-19 @ 17:38:51
URL: http://ponniiiiryttare.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hej Caroline! Jag heter Alexandra och jag har varit skötare på Chansy. Hon har tidigare stått på en ridskola i Munkedal, alldeles utanför Göteborg. Jag skötte henne från det att hon kom till året innan hon såldes. Sammanlagt skötte jag henne i 2,5 år. Tillsammans har vi gjort så otroligt mycket! Jag vet inte hur mycket du vet om henne sedan innan eller om du är intresserad av det. Men jag saknar min lilla prinsessa som jag då kallade för Rosa något otroligt mycket! Hon har varit på okänd mark i två år nu och jag är så glad över att veta var hon finns och att hon ser ut att må bra. Att jag nu kan läsa om henne varje dag är helt otroligt! Jag har inte läst din blogg tidigare utan en kompis tipsade mig om att din nya ponny liknade rosa och visst är det hon! Om du vill veta något om henne eller vad hon har gjort innan kan du maila mig. Pussa på min prinsessa från mig! Hoppas du kommer få en lika fantastisk tid tillsammans med den underbaraste ponnyn som finns för det fick jag! KRAM

2011-06-19 @ 17:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0