Besviken ..

Kanske ingen big deal detta men jag blev faktiskt lite besviken.
Jag hade ju önskar mig ett swarovski pannband i present. Och ännu mera glad blev jag när mamma sa att jag skulle få beställa ett från http://www.frtab.se/.
Så nyss skulle vi klicka hem oss ett och dåå minsann visar det sig att mamma hade missförstått mig.
Mamma hade gått direkt in på hemsidan och kollat på förstasidan där hon hittade "PANNBAND SWAROVSKI TYP" för 295 :-
Hon hade tyckt det var ett bra pris och lät mig få ett sånt. Så det va inget riktigt swarovski.
Men jag ska beställa hem detta i alla fall då det faktiskt ser ganska äkta ut.
Men jag blev lite besviken..
PANNBAND SWAROWSKI TYP - pa-pg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0