CLINIC

clinic idag som dressyrlaget div 3 vann i höstas, som jag var med i. red första omgången ju med melle!
clinic för någon marika blablabla, hehe.. men vi fick ju rida för henne och det är ju alltid roligt! och vetni
bästa ridpasset på kelly sen jag började rida henne,det gick as bra :D

sen hem och rida zac och han dampade loss asså.. bläblä men hoppas träningen går bra imorgon för monica.
varför han dampade idag var pga cp-vädret (blåste som fan) så ja bara ta och gå vidare haha.
wilma skrittade jag och hon busade en massa för det blåste haha ^^

fick bli fort inlägg,nu ska jag plugga&sova. imorgon på morgonen kommer trodligen filmerna upp från
tävlingen. annars imon kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0