♥♥CONVERSE♥♥

Jag rent ut sagt älskar converse och skulle typ kunna ha alla färger i hela världen om jag hade råd.
Men i slutet av april ska vi till USA och där är conversen sjukt billiga. Jag har också räknat ut att jag borde kunna köpa tre par för samma pris som ett par här hemma.
Så jag har funderat ut vilka färger jag vill ha!

Först ville jag ha ett par ljusblåa ett par röda och ett par vita, men jag tänkte så det knakade och har ändrat mig nu!
1.Jag MÅSTE ha ett par som glittrar på något sett, helst silvriga eller guldiga! Paljetter eller bara glitter! Dom står högst upp på prioriteringen! ( JA! emmy jag har fått det av dig ;) )
2. Sen bara måste jag ha ett par röda eller med den amerikanska flaggan på! Något utav det i alla fall!
3. Och så någon lite mer "vanligt" så vill jag gärna ha ett par ljusa. Helst dom ljusgula, annars dom ljusblåa.
Har aldrig tyckt om gult, men när jag såg domma blev jag förälskad :o GALET FINA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0