DAGARNA

ursäkta min sjukt dåliga uppdatering men jag valde att skita i bloggen för att lägga all tid jag hade kvar
efter skolan förrut när jag var i stallet,på proven vi hade igår & idag. sen kändes det onödigt att slänga in meningslösa inlägg. men berätta lite om ridningen nu onsdag-torsdag.

onsdag
zac fick ut i skogen ett varv på slingan i torsbo och varje gång det kom en bil på vägen hem var vi uppe i
luften. mesponny om något.. och han ville dra som bara den på slingan i galoppen men det får han faktiskt
ha nu när det inte gått och rida så riktigt varje dag pga underlag och ljus..

kelly fick gå till husen och rida lite fram och tillbacka och köra lite kondisträning! och hon var så fin så :)

torsdag
zac vila

kelly i paddocken,lite dressyr och sedan hoppa lite stutts oså och det funkade super duper :)
känns bra inför söndag! taggggggga..


fredag,idag
alla vilar för går inte rida någonstans tack vare SNÖFAN! så blir chilla inne och blogga en massa och även
ha gäster,då bror fyller 20 år.. men förvänta er grym uppdatering för är bloggsugen som fan :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0