DAGEN FÖRE TISDAG

Hej hej!
Idag är det måndag, seg och tråkigt dag enligt mig. Och mina tankar har fått dagen att bli ännu segare.
Dock har jag snackat av mig lite med Sofie och hon blev minst lika arg som jag.
Nu längtar jag bara mer och mer tills imorgon, kommer inte kunna sova. Tisdag får gärna bli NU!

Nu ska jag i alla fall till stallet och borsta och mysa med min pownie, han får vila idag då jag inte vill longera för mycket då det inte är jättebra att longera för mycket.
Sen ska jag försöka longera en stund imorgon och på onsdag ska jag rida. Jag längtar galet mycket tills jag får rida, fasst längtar ännu mer tills imorgon. Fasst varför e hemligt!
Nej ska byta om till mina ridklädur och dra till stallet.
Ses senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0