DAGEN

vaknade lite över elva,och då satte jag mig med läxorna en stund sen städade jag rummet och lite innan
klockan 2 gick jag ut och red kelly & sedan zac (berättar om de senare) sen fixade jag stallet. och nu sitter
jag här och ska ner och kolla tve och samtidigt plugga och sedan ta in hästarna.

en fråga till er läsare .. vad vill ni ser mer på bloggen? åsiktsinlägg,outfits,bilder osv osv.
sjukt snällt om ni slänger in en komentar,för lättare och veta vad man ska blogga om då som uppskattas :)


Kommentarer
Postat av: Julia G

Jag tycker att det hade varit kul att se på inlägg om stallarna ni har era ponnyer i, tips om t.ex. schampo, lindor och andra saker ;)

2011-03-13 @ 18:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0