DAGENS PLAN

Tänkte skriva lite hur dagen kommer se ut då jag inte kommer kunna uppdatea så mycket förens ikväll!
Eller inget alls typ.
Jag drar till skolan nu vid 8 och så ska vi till ishallen med skolan cid kl 1 och vid 2 när vi är klara dä få man åka hem och då ska jag cykla hem och byta om och sen direkt till stallet för att kolla med Tina.
Sen så stannar jag nog i stallet en stund eller så rider jag om Tina säger att jag ska det. Men jag ska i alla fall till stallet och sen kommer jag hem på kvällen och då kan jag uppdatera!
Men nu ska jag packa ner gympakläder och skriskorna så ska jag cykla till skolan!
Goodbye!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin blogg!



Hur gammal är du? :)

Och om du inte redan visste, så har Dustys förra ägare en blogg där hon bloggade när hon hade honom.



www.golddust.webblogg.se

2011-03-14 @ 19:18:44
URL: http://rsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0