DUSTY 13 MARS

Hade ju tänkt att rida idag och så kollade vi om han såg fin ut så jag sprang med han och gick lite och då såg han fin ut, eller jag och mamma kollade och vi tyckte det såg ok ut. Så hoppade vi upp och då fick han tillbaka det där hackandet i ena bakbenet. Så vi bad Maria kolla och hon sa att han inte var ren.
Så vi har klurat lite och vi har kommit fram till att det är något när jag sitter på honom. Antingen något som gör ont, eller att han är spänd, eller att han bara måste jobbas igenom det. 
Vi ska i alla fall kolla med Tina imorgon och är det likadant och hon inte vet varför ska vi nog kolla på ATG.
Men jag hoppas att Tina vet.
Bäbis!

BTW- har ni sett att hans täcke är lite litet? (A) haha, men han får ha det tills hans andra täcke är lagat!


Kommentarer
Postat av: diana

åh så söt ponny :) älskar isabeller! kram

2011-03-14 @ 19:49:48
URL: http://knasryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0