Dusty idag

Vi kom dit nästan en och en halv timme innan vi hade tid så kunde borsta honom länge, men mamma fick borsta själv. Hon ville ha lite egen tid med honom då det bara är jag som gör allt annars, så jag satt bara i klubbrummet hela tiden typ x) 
Sen när det var en kvart kvar fick han sitt fleecetäcke på sig och så gick vi en runda i skogen sen ställde vi upp han i stallgången och han fick en hel timmes massage idag. Både med el och nålar. Han somnade minst hundra gånger ^^
Men jag glömde kameran hemma (a) 
I alla fall sa Kina att han blivit jättelugn på bara två veckor och att nu var det stoor skillnad i hans rygg å hon tyckte verkligen det hade gått framåt. Och det är ju inte fel att höra!
Han behövde bara vila en dag så jag ska rida honom lite i skritt och trav på lördag vilket är bra så jag kan rida honom så fort som möjligt efter att han brallade igår.

Och min plan för inatt blir nog ändrad efter att ha gäspat MINSt 5 ggr på en minut.. haha
Så vi säger godnatt
Anna har fotat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0