En sekund känns som en timme...

Rubriken säger hela inlägget! Varje sekund känns som en hel evighet!
Har kollat lite på kalleanka och har just nu ingenting att göra. Har inga föslag heller, det ända förslaget är att ställa mig och duscha i en halv evighet! Älskar att duscha!
Jag vet att detta är segt att läsa men läs inte i så fall! ;)

Jag har bestämt mig nu! Duschen blir det! VARMT! Sen ska jag sova, har ingen energi och är skittrött så behöver lägga mig tidigt så då ska jag göra det. Blir väll typ 8 halv 9? Om jag kan somna i och för sig, mamma är ju inte hemma så är ensam och det är jätteläskigt! x)
Vi ses efter jag duschat, kommer ett tidsinställt under tiden jag duschar ;) - random bild på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0