:(

Vet ni vad jag nyss kom och tänka på?¨
Jo att jag fyller år imorgon. Och det är roligt. Men jag ser faktiskt inte fram emot det ett dugg. Jag vet inte varför. Det är inte för att jag känner mig gammal eller något lustigt, känns bara som att jag kommit in i åldern där man sover tills som kommer med paketen på morgonen. Annars brukar jag alltid vakna skittidigt och inte kunna somna på kvällen men nu.. Ja nu är det bara som vanligt..
Tråkigt tycker jag..
Aja! Får se hur dagen blir imorgon!
Har bara några timmar kvar som 14 år. För när klockan slår 02:04 så har jag levt i exakt 15 år.
15 bast.. Ja ni, nu är jag fan stor på riktigt.

HAPPY BIRTHDAY TILL MIG!
Inte ens glad.. :/?

HAHA gud vad inlägget blev dystert.. Så mycket att jag började skratta. Så för att lägga lite färg på det så gör jag såhär:



Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

Du ska vara underbart glad att du bara fyller 15! :)

Hela fyra år kvar på ponny..



Själv har man bara ett och får mer ångest över det för vraje födelsedag :/

2011-03-17 @ 23:03:00
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0