Förlåt

Ett förlåt inlägg. Jag lovade ju att jag skulle blogga mer igårkväll, men jag mådde jättedåligt efter jag hade ätit, kändes som jag skulle spy vilken sekund som helst. Och ja, så jag hade ingen ork kvar till att blogga, men jag ska bättra mig!
Idag ska jag vara i skolan redan vid 8 för jag har utvecklingssamtal då. Längtar inte ett dugg. Det ända bra är att jag har Mia istället för Peter!
Efter utvecklingssamtalet ska jag ha språk sen ska vi ha elevensval där jag ska rida barbacka på Shaggy och efter det ska jag träffa Maja och lämna min present och så ska jag och Anna köpa min present till mig xd haha och så ska jag Rida Dusty och till sist ska jag hoppa Nico!
Lång dag men det kommer bli mycket uppdatering om det senare ikväll!
Men nu börjar tiden springa iväg!
CIAO!

shaggy får stå för bilden, foto: sara/stallkbf


Kommentarer
Postat av: emmaa - ryttare&fotograf

hejhej, jag såg på din gammla blogg att du hade varit och ridit på hagbynäs, är det långt att cykla dit?

om du har cyklat dit hur lång tid tar det?:D♥

2011-03-09 @ 20:31:28
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0