FREDAG

Vid kl 4 åkte jag till stallet och sprang förbi cheval precis innan och köpte min present till Maja. Hahah- hon fyllde år den 3:dje (a) När jag kom till stallet var jag först lite social mot mina buddis. Sen gick jag och emmy ut för att borsta lite på ponnyn. Masserade även lite på hans rygg. Vilket han inte gillade i början. Hahah- söte. Men blev ingen superlång borstning idag men en stund i alla fall. Fick en morot och myste lite.
Mysponny i vissa lägen asso ;)
I alla fall så invigde jag mina nya ridbyxor, eller jag red aldrig men gick runt i dom och dom är galet sköna! Ska använda dom flitigt nu. Sen gick jag runt och slappade mest och gjorde inget nyttigt alls. Haha, är ju ändå min födelsedag, vilket jag helt hade glömt bort innan.
Maryam gick fram och kramade mig och sa grattis och jag bara: ahjusste fan jag fyller ju år idag. Haha, mitt minne.. DET ÄGER!

Nej nu ska jag ner och käka kinamat och dagdrömma om världens grymmaste kille :D
GALET vad kär jag är!
bildrepris ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0