FREDAG

Nu ska jag kläma ihop mycket i ett och samma inlägg. Har faktiskt saknat att blogga på en massa, så jag tänkta börja blogga som vanligt imorgon!

Idag tog jag med kameran till stallet och tog lite kort på honom! Kommer längre ner i inlägget.
Ridpasset hade jag tänkt ta ganska lugnt då han varit så duktig dom två senaste dagarna. Skulle ändå rida uta för första gången så tänkte inte flyga av ;) Hahah.
Jag skrittade fram på slingan och sen travjobbade jag honom i paddocken, han var lite mer spänd och mycket att kolla på men han slappnade av bitsvis. Ganska nöjd med han idag. Vilket jag är alla dagar typ?
Mindre glad över uppsittningen som tog ca 20 sekunder, haha^^ Jag som trodde han hade lärt sig, men det är bara att jobba på!

SLUTSNACKAT! Här kommer lite bilder ;)
Charmbilder, visst är han fin i sin nya grimma ? :D
Fina håriga mulen och finafina mustachen ;)
ville inte va med på kort xd men fint täcke
Finaset underbaraset ponnyn! :D:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud filcken sött ponny

Jätte lik min Cream Cracker

2011-03-25 @ 20:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0