Fredag

Idag är det fredag och det betyder att imorgon är det lördag, och då ska jag gå upp kl 5! Eftersom att vi ska åka kl 6. Mindre roligt att gå upp så tidigt... Mera roligt att det är då han blir min :D haha, eller familjens, men kan ju säga att han är min x) haha!
Idag har vi i alla fall 4 lektioner, svenska, engelska, NO och matte. Ganska sega ämnen -.- men när dagen är över är det helg! :D
Efter skolan ska jag hem direkt och städa iordning på mitt rum för sen får vi "gäster" eller den spkallade föräldrargruppen. Sen när dom åkt hem ska vi hämta släpet och åka till stallet och hämta alla mina saker m.m och sådär! Förbereda allt!
Idag får vi också hem våra omdömen.. -.- Hatar dom x) Hahah! Jag hatar skolan och ja! Kul va? :P
Ska cykla nu så jag kommer i tid (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0