Godmorgon godmorgon

Jag vaknade vid 7 idag och jag ställde om min klocka innan jag gick och la mig igåkväll så man kan säga att jag vaknade vid 6 ? :o
Jag hatar att vakna tidigt för jag kan ändå aldrig somna om -.- Idag står i alla fall Kyrkan & Stallet på schemat. Jag bokstavligt talat hatar kyrkan. det finns inget roligt med kyrkan alls. Så ska glädja mig själv genom att ha jour hela eftermiddagen.
Kollade precis ut genom fönstret och såg att solen skiner, vet inte hur varmt det är med hoppas värmen kommer fram åt dagen!
Tänkte hänga på Sofia och Sara och kanske bada pollen. Det kan verkligen behövas, även om smutsen inte syns så finns den där x) HAHA! SMUTSGRIS.
Jag vet inte vad han kommer tycka om det, men det är något vi får se då.
Btw, är det någon som vet något bra schampoo för isabeller?
Jag kollade om det fanns något gallop schampo för isabeller, men jag hittar inget, någon som vet ?
Annars får det väll bli vanligt schampoo.

Ska försöka övertala mamma om att jag inte vill gå till kyrkan så jag kanske slipper...
Kan ju gå nästa vecka!

Ska inte sitta och tråka ut bloggen med massa babbel. See u later.

Kommentarer
Postat av: Mysan Carlsson

Är dom där galoppschampoona bra ? :D

2011-03-27 @ 15:09:14
URL: http://mysancarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0