Godmorgon mitt i natten?

Nu har jag vaknat och ska äta frukost och så och vid klockan 6 åker vi. Jag gjorde ett tidsinställt då jag inte kommer starta datorn kl 5 på morgonen!
Jag kommer nog sova helöa vägen dit och vara klarvaken hela vägen hem eller något. Haha. Eller något lustigt.
Har även tidsinställt 2 inlägg åt er så jag inte är helt "borta" idag. Hoppas ni uppskattar det!
Jag ska även försöka äta lite frukost idag så jag inte mår så illa! Ska packa in allt i bilen och mig själv också, med filtar och kuddar så jag kan sova! 5 timmars bilresa väntar och så 5-6 hem!
Godnatt/Godmorgon!
Läskigt lika bilder x) haha den översta togs nu(20:51) och den understa typ förra veckan xp haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0