godmorgon

nu ligger jag i sängen och tänkte dra mig vidare och äta sen gå ut i stallet för en hel del ska göras idag.
och vet ni? solen lyser och fåglarna kvittra = våren håller på att komma :D

dagens göra lista på ett ungerfär..

• rida zac,millie och kelly. (försöka rida tutti också kanske)
• packa allt för tävlingen imorgon
• putsa allt som är i läder och putsbart
• fixa stallet som att mocka,lägga upp mat
• rycka manen och knoppa zac + fixa han fin

ungerfär det men allt tar ju tid,men jag går nog in imellanåt och uppdaterar er med outfit till imorron oså!
för då är det div 1 omgång 1 :D men idag MÅSTE jag hinna kolla på meldoifestivalen och heja på
min favorit :D :D och mobilen ska jag även ha med hela dagen så jag kan smsa med carro om hur det gå
och allt spännade,hon berättar nog för er senare ;)


Kommentarer
Postat av: elin

Svar: Jag vet tyvärr inte, min design har ellen fixat. Hon är länkad på min blogg som bloggvänner. Ta och kolla med henne :)

2011-03-05 @ 09:42:53
URL: http://eeliiinpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0