Grym statistik + skola

Våran statestik håller sig faktiskt riktigt grym! Och det är superroligt att blogga nu.
Jag ska åka till skolan snart btw. Och sitter fortfarande i lockigt hår, och underkläder x) HAHA!
Men jag brukar vara snabb den där sista halvtimmen :P Vi ska till falkenbergsskolan nu på morgonen och gå på någon konsert? Jag ser faktiskt inte fram emot det så mycket..
Sen åker vi i alla fall tillbaka till skolan och så slutar vi sen vid 4. Ska hem och blogga & äta och så åker jag och mamma till stallet vid 6 typ. Sen ska jag rida lite för första gången sen han kom. Ska bli riktigt spännande på hur han reagerar. Ska mest skritta & trava och träna mycket på hans övergångar som ofta brukar bli lite katastrof. haha,
Rider nog bara en halvtimme sådär, vet faktiskt inte hur han kommer bete sig, eftersom det nog är ett antal personer i våran lilla ridhus och så är det säkert folk på läktaren! Men han ska nog sköta sig finfint, han verkar ju trivas i ridhuset i alla fall!

Men om jag ens ska hinna till skolan så måste jag sluta skriva nu!
Saknar min lilla plutt lite faktiskt! (a)
Puss!
Dusty & Maja

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: kommer inte ihåg.. (betalade inte själv) men jag tror det var något mellan 30-40?

Men det är ganska mycket i en påse :)

2011-03-07 @ 11:56:15
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0