GRYMMA!

ni är GRYMMA! statestiken idag är as nice!

och idag var det skola och livsviktigt åt vi marängswis ^^ as gott! men iaf efter skolan så blev det ut i stallet
och mocka,borsta,packa mm till ERK för åkte 4 och kvart i 5 så red jag jag lektion,markabete för ingwor i
grupp med kelly,hoppade in för en var borta ^^ skriver om det längre ner hur det gick! och sen gick jag
upp i caffan och åt panpizza och sen ner och red millie och hon gick AS bra i slutet,skriver mer längre ner!

och nu sitter jag i köket med mamma som lagar mat,lina som skriver gröntkorsprovet och syster som syr
dit knappar på sina gamla kavajer och så kolla vi på varning för barn! haha as kul.

ridningen idag:

KELLY markabete då och det gick sådär, hon gjorde mer som hon ville och vi galopperade på en volt med
fyra bommar (slänger upp inlägg om de senare) och vi skulle galoppera och kelly byte ju vid typ varje
bom haha. men sen så skötte hon sig helt ok resten,lite spänd och stel har hon börjat bli mer nu så ska
prova rida med halsförlängare och se om det funka!

MILLIE red fram mest känna på henne (andra gången jag red henne) och det funkade helt okej,galopp-
fattiningarna satt inte riktigt men blev bättre mot slutet. men jag red lite över bommar och så, mycket
halter och lite skänkelvikning och så. sen red jag lite intervaller,lung galopp ett varv,ett varv med lungn
trav och så vidare. sen ökade vi mot slutet och då började hon bli trött så då la hon sig i en lägre form
och hon blev as fin när jag travade av och så! super nöjd!



Kommentarer
Postat av: Isabelle

Sv; haha jag vet inte men ja? På den filmen i traven, så rider du sjukt fint ;) Jag är lite flummig tror jag (:

2011-03-04 @ 21:47:59
URL: http://ponniryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0