HAHAHA, HUR DUM?

Cyklade glatt iväg i blåsten till stallet i superkalla converse.
Och när jag kommer dit så är inte mitt kort där -.- Nej då hade jag tydligen tagit hem det. ROLIGT!
Så det fick bli att cykla hem så får jag hämta ut paketet imorgon istället, haha.
Jaja. Har ätit och ska byta om så ska jag och mamma åka till stallet och borsta lite på poniiieen. Och så..
Ja vad mer? Jag ska ta med mitt schabrak och mina lidnor så att dom kan ligga i stallet när jag behöver dom.

Håller även för tillfället på att ladda upp hagfilmen på YT så den kommer upp snartsnart!


BTW- idag på EQ:n så kollade vi på en film. Himla bra faktiskt. Vi hann inte se klart hela och det allra bästa är inte med i trailern. Men om ni har tråkigt och vill ha en film som man verkligen kan tänka över då borde ni kolla på denna. Jag är helkär i svenska filmer, som: i taket lyser stjärnorna, linas kvällsbok, hiphip hora m.m. Och denna är lite som dom.
Hett tips ;)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Har dett den, är as bra! :D

2011-03-17 @ 20:03:52
URL: http://ponnnyrytttarna.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv; tack så mycket! :)

2011-03-17 @ 21:59:11
URL: http://feliciakrulletbacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0