HAPPY BIRTHDAY TO MEEEEEE!

Jag hade lite svårare att sova nu på morgonen. Hihi. BRA! I alla fall så blev jag superglad över dom 3 sakerna jag fick, inte så mycket men så fina saker :D
Jag blev supernöjd verkligen. Eller ärligt så vet jag inte vad den sista saken blir men tror att jag kommer bli nöjd ;) Hahah. Jag har fått mamma och pappas saker men inte Johan & Andreas saker. Men det blir nog bra det med!
Den sämsta presenten jag fick måste nog ändå vara snön.. det snöar i mars :o
btw: kan ta kort på presenterna när jag kommer hem från skolan och lägga upp ;)
Fine. Ska fixa mig för jag måste tyvär gå till skolan idag också! Stackars mig!

MEN OM ALLA VILL SKRIVA GRATTIS TILL MIG SÅ ÄR DET FULLT TILLÅTET :D HIHI (A) HAHA.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Grattis! Ha en bra dag.

2011-03-18 @ 07:12:44
URL: http://ridersjumping.blogg.se/
Postat av: amandawilhelmsson

GRATTIS! :D

2011-03-18 @ 07:35:12
URL: http://amandawilhelmsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis bästa !! <3

2011-03-18 @ 14:47:45
Postat av: Julia G

Grattis Carro!

Hoppas att du får en helt underbar dag:D

2011-03-18 @ 16:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0