Hemma igen!

Hej allihopa! Nu är jag äntligen hemma efter 12 timmar i bil!
Förbered er på mycket snack om Dusty! Men jag måste skriva! HAHA

Han skötte sig superbra och tyckte nog att det var väldigt långtråkigt att stå i transport i 6 timmar. Tycker lite synd om honom faktiskt!
I alla fall fick han gå in i den läskiga boxen och käka hö. När han väl va inne så var det som om han bott här hela livet. Brydde sig inte ett skvatt. Började tjura lite med Freja som står bredvid! Ska dit imorgon på morgonen och fixa massa! Vi måste också köpa stigbyglar och stigläder , sadelgjord och benskydd som vi inte gjort än x) HAHA!
Men ska nog ända inte rida imorgon så det gör inget! Han fick i alla fall sin kvällshavre och höt. Sen åkte vi hem. Eller vi skrev lite olika informationssaker lite överallt, haha! Alltid bra att ha!

När vi kom hem så öppnade jag i alla fall dörren och mitt på matbordet står det tre champangeglas och en "pokal" med en "champangeflaska" i som vi har fått av någon mystiskt människa som är mormor x) HAHA! Gullig.
Nu har vi beställt hem pizza för varken mamma eller pappa hade orken att laga mat. Så ska käka, sen ska jag ladda över lite bilder från dagen som ni ska få se (om det blev några bra)
Maten väntar;)

Kommentarer
Postat av: Alma

Stort grattis till dig Carro, att du nu fått en så himla fin ponny :) Är så glad för din skull

2011-03-05 @ 20:00:02
URL: http://reasonsforus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0