HISS & DISS

SPIRIT Crystal ridhjälm från Casco
Jag måste dissa denna hjälmen. Jag har inte sett många som har den och den är nog inte så populär heller, vilket är bra iofs för dåå skulle man sticka ut lite om man hade en sån. Men jag tycker mer det ser ut som en motorcykel hjälm av något slag. Inte alls min smak. Den kankse är jätteskön så det kan jag inte säga något om men snygg är det inte. OM du frågar MIG!
Dessutom är den ganska dyr.
JW ridhjälm Charles Owen
Däremot måste jag hissa min hjälm. I början tyckte jag den åkte ner mycket i ansiktet och satt hårt men med tiden har den blivit jätteskön och helt underbar. Den är superbra nu på vintern så man inte fryser- på sommaren vet jag inte. Den är snygg och passar bra i både hoppning och dressyr!
Dock vet jag att den bleks på sommaren..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0