KBF - HISS

Orkade inte sitta och vara social med tråkiga gubbar och tanter längre så gick upp och bloggade istället.
Lite smått ledsen över att jag inte fick något av schabraken, men ett utav det ska köpas snart snart och så hoppas jag att jag kommer köpa det andra när jag samlat pengar igen.

Men ni ser rubriken och jag tänkte faktiskt hissa KBFs hästar!
Jag hissar heal KBF för jag gillar stallet och allt:D Men jag måste verkligen hissa våra hästar.
Jag har varit på många ridskolor, sett många hästar och jag tycker inte att det är många ridskolehästar som slår våra. På vissa ställen kan man till och med se så ovårdade hästar att man ser revbenen och smutsen döljer dens riktiga färg.
Men våra hästar är verkligen fina. Välvårdade och välutbildade.
Någon mer än jag som håller med? (som rider på kbf;))
Alla bilder är från stallkbf.se

Kommentarer
Postat av: Alma

Kan inte annat än hålla med ^^ Världens mysigaste hästar och ponnies! Bortsett från Freja kanske haha ;)

2011-03-20 @ 16:53:58
URL: http://reasonsforus.blogg.se/
Postat av: elina

yes, KBF har "alltid" haft duktiga och fina hästar! särskilt Trollet ;o)

2011-03-20 @ 20:10:50
Postat av: Olivia

Jaa!!

2011-03-21 @ 07:05:53
URL: http://oliviaandren.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0