KELLY 12/3

red i paddocken och vi hoppade serie/stutts. först två stuts sen oxer och sen två stuts igen så man kunde
hoppa från båda hållen också (y) men hon var verkligen super fin!

när jag red fram gjorde jag mycket öppena/slutena på ena långsidan och sen små sepentinbågar på andra.
och sen i galoppen gjorde jag tre volter på ena långsidan och sen på andra rakt fram,ett steg
innanför spåret. och ibland ökade jag där också. och sen hoppade vi fram lite och sen började vi hopp och
mot slutet var hon jävlans fin! duktig chey! sen travade jag av henne som jag travade fram henne. och
red även fram/travade av med gummisnodden och det funka bra det :)

kellybus & sis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0