KYRKAN

Idag bär det av till kyrkan. Var tvungen att gå upp tidigt bara för att sitta och sova i kyrkan i en timme. I really hate it! Men jag måste och måste man så måste man. Det är ju trots att bara en timme ca. Efter det cyklar jag hem och byter om och så cyklar jag till stallet. Jag är årseelev i 3 timmar och efter det så ska jag rida.
Men innan jag hoppar upp ska vi kolla om han fortfarande är helt ren. Man får ju hoppas i alla fall.
Men jag hinner säkert blogga eller fixa något tidsinställt innan jag drar till stallet. För nu ska jag fixa mig och dra till kyrkan så jag hinner inget mer nu.

Vad tänkte dom egentligen med nör dom gjorde kyrkan orange? x) haha


Kommentarer
Postat av: Carolina

sova i kyrkan? haha :D

2011-03-13 @ 09:43:40
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Carolina

SV: Haha ofta? Det skulle jag aldrig våga även fast jag dör av trötthet och ögonen går igen när jag går dit ;o

2011-03-13 @ 10:03:27
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0