LÖRDAG

vaknade tjugo över sju idag och jag skulle varit ute i stallet tio över sju,så jag flög upp och var ute typ 2
minuter senare. snabb chey! och då släppte lina&jag ut hästarna sen borstade jag tutti och gick in och åt
frukost sen gick jag ut och red henne till vändplatsen,i skritt & trav. och hon flög upp i luften några gånger
med alla fyra(?) haha. och höll på med huvudet. men annars bra. sen fixade jag stallet,packade och fixade
zac för att åka upp till ERK på lasseträning, och jag tränade vid 11 till 12. berättar om den senare!

och nu är jag inne för uppdatera och äta lite. sen ska jag ut igen och löshoppa nellan och se om hon är
lite gladare idag om hon får göra det! och sen ska jag hoppa kelly kanske i paddocken också. och sen
om jag hinner innan det är mörkt ska jag knoppa tutti och fota henne,annars blir det imorgon.
sen vid 20.00 ikväll är det melodifestivalen-final. OH MY GOD SKA VINNA !!

nellan<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0