Lustigkurre

Måste också berätta att jag har hittat stället som Dusty älskar att bli kliad på. Det är ju ganksa normalt på typ magen, halsen, bakom öronen, på manken eller något sånt men Dusty bara ÄLSKAR att bli kliad på karleden på höger bakhov. Haha, jag skulle ta bprt lite smuts och tydligen tyckte han det var skönt så började klia och han satte huvudet i luften, vred och vände på det och flemade lite. Så himla gullig!

Nej vetni, nu ska jag sova och vila upp mig för morgondagen som jag verkligen hoppas går bättre, då jag kankse kan fokusera lite mer på själva ridningen. Nu vet vi ju ändå hur vi ska göra! På onsdag så kan inte mamma vara med så får be någon annan hålla i när jag sitter upp. Om ett långt tag kan vi nog sitta upp själva.
Och innan ni slänger ur er ord om varför jag köpte honom så är saken enkelt, vi fastnade för honom och dom problemen han har ska jag lösa. Ska i alla fall försöka. Men utan att försöka kommer jag ingenstans.

Jag snackar för mycket har jag märkt, kan även kolla om mamma kan filma lite imorgon om ni vill se ? :)
Sängen kallar, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0