NOLLSTÄLLER

Jag har skrivit massor av gånger att jag ska köpa massa schabrak och massa saker hit och dit. Sa även att jag skulle köpa ett john whitaker metallic. Och ett turkost Lamicell.
Men jag har insett att jag inte är så rik. Så nu nollställer jag. Jag stryker ALLT som jag sagt att jag vill ha och börjar om från början och denna gången tänker jag efter lite innan jag säger. HAHA.
Det ända jag kan säga är att i MAJ kommer jag att köpa ett schabrak som passar med mina guldiga boots och mitt guldiga pannband. Eller innan om jag får pengar till de.
Jag vet inte än vilket det ska bli, dock inget svart i alla fall. Helst ska det vara brunt. Så det lutar mot det från hööks eller ett Lamicell (Platinum) .
Men jag har inte bestämt ännu!

Så ni vet det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0