Nya saker

Vi köpte lite mer än vad som behövdes men mamma hittade lite på rean och jag kom på att jag bara hade en lädergrimma så fick akutköpa den billigaste grimman jag hittade! Haha, stenhård och säkert går den sönder om några dagar! x)
Fårskinnspadd
Grimma
Svansskydd xp tycker det ser jättefult ut, men säkert bra så han inte skaver upp svansen eller något ;)
Tävlingsmapp
Bett
Träns, stelt som sat*an så ska smörja smörja!
Skrittäcke

Jag som hatar att be mamma om pengar får skuldkänslor när vi slösar massa pengar x) haha

Kommentarer
Postat av: Kelly

Det låter ju bra. Vi står på en ganska stor ridskola med mycket hästar och människor och ingen ville släppa ihop med honom, så han fick gå själv hela tiden.



Sen i stallet har vi som två gångar, ena med rs hästar och andra med privat, till rs gången är det en hög vägg på baksidan av hans box eller vad man ska säga och det gillade han inte så mycket för han vill helst ha koll på allting och tror inte att det passade honom med så mycker rörelse som det var hos oss och sen inte att han hade någon kompis heller. Så det blir nog jätte bra hos er :)

2011-03-03 @ 20:34:48
URL: http://kellyshastliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0