Om dusty


Svar: Hej! Ja jag har fått sånna här kommentarer ett X antal gånger innan och om ni verkligen tar er tid att läsa igenom bloggen så är han INTE galen. Han är nog den mest snällaste hästen jag träffat då han HATAR att göra något dumt mot människor, han vill aldrig skada eller kasta av någon. Det är när han blir rädd som han inte vet vad han ska göra. 
Annars ställer han upp för sin ryttare upp 100% och är defenitvint inte galen.

Men till frågorna. Ja det är jag som köpt honom och det går bra för oss. :)

Kommentarer
Postat av: marina

Visst e den cool fjordingen! sett dem videorna förut önskar min tinker me kunde gå så snyggt =)

2011-03-30 @ 21:55:09
URL: http://vikinghaleryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0