onsdag


Utan denna ponny hade jag varit på noll flera gånger om,men han lyser verkligen upp ens dag ♥
och jag tar inte åt mig av era komentarer om att försöka hacka ner mig,för om jag hade ridit dåligt som ni
säger hade jag inte varit där jag är med zac idag. så helt onödigt att komentera sånt.. men varför jag inte
orkat uppdaterat så mycket dom senaste dagarna är för jag har 5-6 prov på 2,5 vecka. så jag satt och
pluggade 1,5 h förrut och det gav lite resultat iaf. och jag även fått lite idér på vad jag ska blogga om,så
något kommer upp imorgon. men nu blire film så hörs vi mer imorgon. ha det bra :)
btw: zac var super fin när jag red han idag men skriver om det imorgon!
/carina


Kommentarer
Postat av: N'

fin häst, jgag har också en häst! :D

fin blogg också! :D

2011-03-10 @ 00:13:31
URL: http://storatwetascaboy.bloggplatsen.se
Postat av: majja

jag försöker inte hacka på dig, jag sa de som jag såg. Jag sa de mer som ett tips och försökte vara trevlig.

2011-03-10 @ 16:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0