planer inför imorgon

planer inför imorgon,tävling div 1 omgång 2 LB-LB

i förrklassen ska jag bara hoppa grunden även om jag är nolla,jag tror det iaf. och jag ska verkligen rida till
varje hinder och ha ett lungt tempo och efter hindrena ska han inte få springa iväg. utan vi ska ha det lungt
& hermoniskt (?)

och om det finns vattenmatta eller annat farligt hinder,så ska jag göra som björne tipsade om i torsdag,bara
för att vara på säkra sidan. så ska jag skritta fram till hindret,och när han börja ''tvek-kolla'' så ska jag
stanna han och så ska han kolla,sen ska jag rygga han 2-3 steg och sen går fram och stanna igen och sen
går därifrån. mest för vara på säkra sidan.

nu är det bara taggatagga! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0