RIDNING - 2 MARS

KELLY - red ut i skogen och red nästan likadant som igår,red till stenstolparna sen vände jag där och red
halvvägs tillbax och sen till stenstolparna igen och så forsatte jag så,gjorde 6 vändor = 12 sträckor med
galopp och 5 vändor ökad galopp (mer fri,springa fort galopp) 1 vända samlad (lugnare tempo,mer form
och jag satt ner då) sen red jag hem :)

ZAC - ridhuset,och körde lösgörande, skänkelvikningar så han blev mjukare i sidorna och kom igång med
bakbenen,mycket lösgörande på volter, och mycket galoppombyte och red mycket utan stigbyglar. red lite
över några caviletti för det låg framme och först så var han livrädd för dom,haha. men nöjd för jag fick
igenom lösgörande och i slutet var han mjuk och fin,behövde bara hålla upp handen lite så var det lagom
låg form. :)

bild från GHS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0