ridningen idag

idag var min skoldag as bra och rolig,tills en jävel kastar isboll i huvudet..
ridningen såg ut så här idag iaf:

ZAC red ut i skogen med lina&nellan, och zac drog verkligen gärnet med mig haha och det fick igång nellan
så hon busade och så. men red mest för att springa av honom för just nu är han galet pigg varje dag,så
galopperade ganska mycket och försökte få han att lyssna på mig när han drog,hehe. men efter vi ridit ut
i skogen så gick jag ner i paddocken och longerade han ett tag för han var så pigg och då blev han lite
tröttare iaf (y)

KELLY ut i skogen och galoppera av enegrin fick det bli idag och bygga på kondisen samtidigt !

bilder från i söndags



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0