Scapa sports dressyr

Vad tycker ni om Scapas dressyrschabrak?
Förut tyckte jag bara att det kändes helt fel och inte alls min smak någonstans. Har alltid förknippat scapa med ett sprotigt hoppschabrak så när jag såg att det fanns i dressyrmodell så blev jag jätteförvånad. Men jag har faktiskt börjat ändra mig och nu faller dom mig fakstikt i smaken. Tycker dom är riktigt fräcka! Dock något som kommer hamna i mina händer då jag inte är något rikemansbarn x) Hahha, jag lever på 250 kr i månaden efter att jag betalat min mobil på 150 kr och då räcker dom pengarna inte till så mycket då jag är ursel på att spara x) HAHA
Men jag kanske kan börja lära mig att spara?

Sitter säkert i bilen påväg hem nu med Dusty i transporten! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0