Shaggy 9/3

Red Shaggy på södraridningen och herregud vad nöjd jag är. Har alltid sett när min kompis moa ridit honom och undrat hur i hela friden hon gör. Eller det är nog fler än jag som undrat hur hon gör. Helt magiskt brukar det vara!
Men idag gick det faktiskt grymt bra för mig med :D Himla nöjd är jag. Vi jobbade mycket på volterna och flytta sidvärts. Han lyssnade på lilla vink, var pigg glad och framåt. Och jobbade på jättefint. HAHA . Gud vad glad jag är.
Han var verkligen precis där jag ville ha honom. Söta söta ponny.
Till och med galoppen satt som en smäck.
Dock blev jag en aning slut i armar och ben och mage efter det passet. Sluatade med att vi skrittade ett varv på slingan.
Glader choklader!
Cassandra och Shaggsson på bilden!

Kommentarer
Postat av: mz

skönt att han har lite extra energi nu efter han har "vilat". Så man inte behöver driva hela tiden.

2011-03-10 @ 12:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0