SKOLAN

Älskar skolan så himla mycket så ska åka dit idag.
Haha. Ja den dagen jag tycker det så heter jag inte längre Carro.
Jag sitter i alla fall i pyjamas och är ofixad med krullit hår. Och jag ska cykla om 30 minuter. Hahah. Good luck.
Kan börja gå och borsta tänderna. HAHA!
Ska i alla fall åka till skolan och så slutar vi kl 4. Och då ska jag åka hem eller göra något annat. Kanske är social mot mina små vänner. Om jag inte har något att göra så cyklar jag till Cheval för att hämta Majas present. Sen har jag tänkt att kanske gå en runda med pollen eller så får han vila. Vid 8 kommer Kina och ska massera och kolla igenom honom.
Ni visste säkert redan det x)

Nej vetni vad? Jag har faktiskt inte tid att sitta här och dega. Men innan jag åker till stallet så kan jag ladda upp filmen från när vi släppte tillsammans dom i hagen :D
See you later!

Kingkong(Kingston) får bjuda på bilden ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Söt bild! :)

2011-03-17 @ 18:08:54
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0