SOVA

Fan vad jag älskar att sova. Helt sjukt att man kan tycka om det så mycket, att bara ligga och inte göra något annat än att andas. Det värsta är dom tidiga mornarna. (stavning) Min klocka står på 06:30
Känns så himla trist och tråkigt. Längtar redan tills nästa helg. Imorgon har vi ändå ganska chill dag så ska cykla till stallet tidigt och så ska vi se om Tina kan kolla upp honom. 
Detta inlägget blev ett sånt himla onödigt inlägg. 
Men nu ska jag sova. Och förhoppningsvis ska jag sova min ponny frisk! Om jag ändå kunde!
Slutordet får bli GODNATT!

bästa du!


Kommentarer
Postat av: Carolina

SV: För att göra texten tjock så ramar du in det ordet/,meningen du vill ha fet med stjärnor = *

om du vill ha ordet --> glad i fet stil gör du en stjärna bakom och en framför ordet :)

2011-03-14 @ 07:22:13
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0