Sova

Jag har typ lagt mig innan kl 10 hela veckan. Och det märks verkligen för jag är trött som ett as.
Jag ska även gå och lägga mig nu och ska gå upp vid 8 imorgon för ska vara i stallet vid 9! Kanske vaknar inna;) Skulle inte förvåna mig!
Och som jag sa följer kameran med och imon får jag bara inte glömma den, ska ha med mig massa annat gojjs också så hoppas allt får plats på cykeln eller får jag skjuts!
Haha, borde göra som Sofia och fixa godmorgon & godnatt kategorier men då kommer vi få överfullt i våran kategorilista.. den är enorm xD
Tror även att vi kommer fixa en ny header snart så att ni vet :P

Sova va det jag skulle göra. Ses imorgon!
Puss


Kommentarer
Postat av: Kelly

Jag vet att du kommer ta hand om hon jätte bra. Du får verkligen inte tro att det är ditt fel eller så men jag tror du vet varför jag är ledsen.



Han verkar ju redan trivas :)

2011-03-05 @ 21:54:54
URL: http://kellyshastliv.blogg.se/
Postat av: majja

Du måste be ngn fota söta bilder på er (a)

2011-03-05 @ 22:20:21
URL: http://hestochponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0