STALLET

Jag ska åka till stallet snart och mysa med ponnyn. Han är nog ute i hagen när jag kommer så kanske knäpper några bilder. Sen ska jag ta in och borsta honom massa och vid 2 ska Maria kolla honom igen om hon ser något. Det gör hon nog men jag vill bara inte att det ska vara något allvarligt. Bara att han trampat på något i hagen eller så. 
Man blir ju ändå lite rädd. Men jag håller mina tummar på att det inte är något stort.
Om djur ändå kunde prata.. ;)
I alla fall blir det en heldag i stallet, mys och sådär. Sen vid 4 är det UZ möte och efter det ska jag skynda hem.
Bloggar mer när jag kommer hem sen och fixar lite med designen!
Har inte så mycket mer att skriva så jag vill bara hissa Saras nya design. Helt grymt snygg är den och jag fattar verkligen inte hur hon gör. HAHA.
Så jag tycker alla ska kolla in den (om ni inte redan gjort det).
TRYCK HÄR

Glada ponnyn & GLADA jag får stå för en muppig bild!

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

haha Tack så mycket :D



2011-03-12 @ 10:47:12
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0